Herr in Sportkleidung mit Rucksack steht auf einem Felsen mitten in der Bergwelt der Pyhrn-Priel Region in Oberösterreich. Im Hintergrund schroffe Berge und ein bewölkter Himmel.

Neuvěřitelně aktivní,
Horní Rakousko.

Vaše poptávka

Vyplňte prosím všechna pole s označením *.

Vámi sdělené údaje, (e-mailová adresa, nepovinné údaje: oslovení, titul, jméno, příjmení, adresa, telefon, poptávka) budou společností Oberösterreich Tourismus GmbH budou společností Oberösterreich Tourismus GmbH využívány výlučně ke zpracování vaší poptávky a poskytnuty pouze v případě, že vaši poptávku bude vyřizovat třetí osoba (např. poskytovatel služeb v turistice). viz rovněž Prohlášení o ochraně dat

Static Map

Následující fotogalerii si můžete prohlížet pomocí tlačítek s šipkami (vlevo, vpravo).
Zvláštní vlastnosti
vícedenní túra
možnost ubytování
možnost zajistit stravu

Informace o túře a trase

  • Výchozí místo: 4083 Haibach ob der Donau
  • Výchozí bod: Schlögen
  • Cílové místo: 4040 Linz
  • Cílový bod: Linecké Hlavní náměstí
Délka trvání: 4h
Délka: 52,9 kilometer
Výškové metry (vzestupně): 122m
Výškové metry (sestupně): 142m
Nejnižší bod: 254m
Nejvyšší bod: 326m

Obtížnost:

lehký, -á, é

Panoráma:

skvělé panorama

Povrch cesty:

  • Asfalt

Výhodné roční období:

  • jaro
  • léto
  • podzim

Výškový profil

Mluvíme následujícími jazyky

německý

powered by TOURDATA

Výlet, túra - Podrobnosti

Detaily - kolo

  • Trekkingové kolo
  • závodní kolo

Způsobilost

  • Vhodné s přáteli
  • Vhodné ve dvou

Bezbariérovost

Für Informationen beim Kontakt anfragen.

Na trase

Nové Centrum Ars Electronica je jedinečné. . Muzeum překvapuje svou architekturou i kulturní nabídkou. Celé Ars Electronica Center je místem, kde se prezentují projekty, vycházející z mediálního...

DOBRODRUŽSTVÍ- POŽITEK - ODPOČINEK Na nic nečekejte a vydejte se do vodního ráje čtyř feldkirchenských koupacích jezer! Teplota vody se zde v létě vyšplhá na 24 °C a to udrží si výtečnou kvalitu....

Nechat se převézt přívozem přes tuto velkou řeku je pohoupáním po vodě a těší se velké oblibě.. Při jedné plavbě se smí vézt 80 osob, pak je „člun plný“. Výletníci si vychutnají klid na řece jinak...

Pohled na údolí Dunaje působí nesmírně esteticky. Vrcholný projev této scenérie představuje dozajista Schlögenský meandr.   ​. Tu se ukazuje síla i nádhera přírody. Vodní toky měly pro...

Relaxace mezi tradicí a inovací Architekt Curt Kühne, 1929 – 31 . Krytý bazén – kadeřnický salón a salón krásy, pedikúra, solária, fitness, čtenářský koutek, restaurace – lázeňský bufet, kurzy...

Umělecké muzeum Lentos v Linci patří se svými mezinárodními sbírkami k nejdůležitějším muzeím moderního umění v Rakousku. Ve večerních hodinách je budova muzea Lentos, ležící přímo na Dunaji,...

V budově Nové radnice můžete obdivovat velký model města Lince. Radnice se nachází naproti bu-dově Ars Electronica Center, na severním konci mostu Nibelungenbrücke. Tato městská čtvť (Al-turfahr)...

Výtvor přírody Schlögenská smyčka - vyhlídka, kde si můžete odpočinout, rozjímat a užívat si. . Údolí Dunaje je velmi malebné a dá se říci, že Schlögenská smyčka je jeho vyvrcholením. Tady se...

Bývalý vodní zámek. Dnes ****hotel s restaurací. Filmové kulisy k filmu "Hengstparade"s Christiane Hörbiger.. Ačkoliv je vodní příkop dávno zasypaný, stavba neztratila rysy vodního zámku. Přes...

Ve 12. století byl postaven jako lovecký zámeček pasovských biskupů, ve 14. století jej přebudovali Schaunbergové na pevnost. Zámek Neuhaus se dodnes mocně vypíná nad Dunajem. Od roku 1918 je...

ZÁMEK OTTENSHEIM: Protáhlý komplex, který vznikl přestavbou hradu na zámek. Nádvoří je rozděleno na dvě terasy a na východní straně je uzavřeno křídlem s věží. Věž byla zpřístupněna vybouráním...

V zámku se nachází mzeum knížecí rodiny Starhembergů a muzeum města Eferding, které se právem nazývá "výkladní skříní světových dějin ". -vstup do muzea -prohlídka zámku

Klášter byl založen v roce 1146. Po požáru v roce 1733 byl kostel přestavěn na jeden z nejvýznamnějších rokokových kostelů v Rakousku.. Více než 850 let starý cisterciácký klášter ovlivňoval obec v...

Nechat se převézt přívozem přes tuto velkou řeku je pohoupáním po vodě a těší se velké oblibě.. Při jedné plavbě se smí vézt 80 osob, pak je „člun plný“. Výletníci si vychutnají klid na řece jinak...

Informace o směru: Začátek

Klášter byl založen v roce 1146. Po požáru v roce 1733 byl kostel přestavěn na jeden z nejvýznamnějších rokokových kostelů v Rakousku.. Více než 850 let starý cisterciácký klášter ovlivňoval obec v...

Vuci uživatelum

1. Prezentované trasy pro peší turistiku, walking, jízdu na kole, príp. na závodním kole, horskou cyklistiku, jízdu na motocyklu, jízdu na koni, lezení, beh na lyžích, túry na lyžích nebo se snežnicemi atd. je treba chápat jako bezplatné návrhy tras a slouží výlucne jako nezávazná informace. Nemáme v úmyslu uzavrít s uživateli tohoto webu smlouvu. V dusledku využití dat není mezi námi uzavrena žádná smlouva.

Data smí být použita pouze pro soukromé využití; jakékoliv komercní využití je zakázáno. Zejména není dovoleno nabízet data na komercne provozovaných webových stránkách, výmenných platformách atd., nebo je použít k vývoji komercních produktu. Stažením nezískává žádný uživatel práva k dotceným datum.

Poskytnuté návrhy tras byly vytvoreny s maximální pécí; presto neprebíráme žádnou odpovednost za správnost a úplnost informací.

Upozornujeme, že veškeré návrhy tras obsažené na této webové stránce, príp. s nimi související data a informace, nebyly poskytnuty námi, ale tretími osobami (§ 16 ECG). Nemáme žádný vliv na to, zda informace v nich obsažené (napr. vzdálenost, stupen obtížnosti, prevýšení, popis, atd.) jsou autentické, správné a úplné. Neprovádíme kontrolu techto obsahu tretích stran. Z tohoto duvodu neprebíráme žádnou odpovednost za autenticnost, správnost a úplnost informací.

Stavební opatrení nebo jiné vlivy (napr. sesuv pudy, apod.) mohou vést k docasným nebo trvalým zmenám trasy (napr. stržení mostu, apod.). Je možné, že cesta takového typu je zcela nebo zcásti neprujezdná.

Použití dat jakož i využití navrhovaných tras príp. síte cest (jízda, chuze, príprava, atd.) je tedy na vlastní nebezpecí a vlastní odpovednost. Uživatel samotný je odpovedný zejména za výber trasy, orientaci v terénu, dodržování pravidel silnicního provozu, vybavení a výstroj pro trasy uvedené v bode 1 (napr. kola, atd.), za používání prilby, odhad osobní výkonnosti, vyhodnocení rizik a dodržování primerené rychlosti. Odmítáme jakoukoli odpovednost za škody zpusobené použitím navrhovaných tras, a to zejména za úrazy.

 

2. Nekteré trasy vedou po silnicích, na kterých je bežný provoz. Vezmete prosím na vedomí, že tím vzrustá potenciální riziko ohrožení, kterému lze zabránit patricnou opatrností a správným odhadem a uplatnením vlastních schopností. Proto absolvujte neznámé trasy pomalu a se zvýšenou opatrností. Dbejte neustále na potenciální nebezpecí a sledujte prubežne provoz. Neopouštejte popsané trasy.

Možné využití soukromých cest, zvl. lesních cest a zemedelských zásobovacích cest, muže podléhat zákonným omezením, která je treba respektovat a dodržovat.

Platí pravidla pro provoz na pozemních komunikacích. Každý uživatel (napr. cyklista, motocyklista) je odpovedný za dodržování techto pravidel, za rádný stav svého kola/vozidla a jeho dostatecné vybavení (svetla, brzdy, atd.). Každý uživatel je navíc odpovedný za dodržování rychlosti odpovídající podmínkám a vlastním schopnostem a za dodržování dostatecné vzdálenosti od vpredu jedoucího. Durazne doporucujeme jezdit za dobré viditelnosti, používat prilbu a reflexní oblecení (nebo podobné) a používat prípustné osvetlení kola.

 

3. Všechny trasy vyžadují dobrou fyzickou konstituci a kondici, stejne jako detailní prípravu. Durazne doporucujeme absolvovat trasy pouze v optimálním zdravotním stavu.

Doporucujeme uzavrít úrazové pojištení a pojištení odpovednosti za zpusobenou škodu. Používejte cyklistický tachometr, který zobrazuje denní kilometry a je kalibrován na prední kolo.

 

4. Speciálne pro cyklisty na horských kolech - pravidla fair play: Horská cyklistika je jedním z nejkrásnejších rekreacních sportu v prírode. Pri jízde na horských kolech poznáte hory a jezera, horské pastviny a chaty z úplne jiného pohledu. Nekolik pravidel fair play v lese prispeje k bezkonfliktní jízde na horském kole.

a. Chodci mají prednost: Jsme ohleduplní a prátelští k chodcum a turistum. Pri setkání používáme zvonek a jedeme pomalu kolem. V každém prípade se vyhýbáme cestám s velkým poctem chodcu. Ohleduplnost k prírode: Nenecháváme za sebou žádné odpadky.

b. Jízda na polovicní viditelnost: Jezdíme kontrolovanou rychlostí, pripraveni brzdit a na polovicní viditelnost, a to zejména v zatáckách, protože je treba kdykoli pocítat s prekážkami. Poškození cest, kameny, vetve, docasne uložené drevo, dobytek, pastevní rošty, závory, tažné lesní stroje, vozidla s povolením vjezdu jsou nebezpecí, na které musíme být pripraveni.

c. ‚Don´t drink and drive!’ K horské cyklistice nepatrí alkohol. Ohleduplnost na odpocívadle (manipulace se stojany, znecištená obuv nebo oblecení). Poskytnout první pomoc je povinnost!

d. Znacené trasy, zákazy jízdy a uzávery: Dodržujeme znacené trasy a uzávery a akceptujeme, že cesty slouží predevším k zemedelskému a hospodárskému využití! Uzávery jsou casto nezbytné v našem vlastním zájmu. Jízda na kole mimo trasu a mimo povolené hodiny je trestná a delá z nás nelegálních cyklisty.

e. Jsme v lese hosté a chováme se jako hosté, a to i vuci lesníkum a lovcum, príp. dalším zamestnancum. Pri horské cyklistice je telefonování a hudba z prehrávacu tabu! Je vyžadována plná koncentrace.

f. Zabranme zbytecnému hluku. S ohledem na volne žijící zvírata jezdíme pouze za plného denního svetla. Jezdíme zásadne vždy (i do kopce) s prilbou! Balícek pro pomoc v nouzi s sebou: Vždy s sebou vezeme sadu pro opravu a obvazy.

g. Správné sebehodnocení: Nepretežujeme se z hlediska techniky jízdy, ani z hlediska kondice. Respektujeme stupen obtížnosti trasy a správne odhadujeme své cyklistické zkušenosti a schopnosti (brzdy, zvonek, svetla)!

h. Zavíráme branky u ohrad pastvin: Blížíme se k pasoucímu se dobytku krokem a po prujezdu zavreme všechny branky u ohrad. Zabranme únikovým a panickým reakcím zvírat. Potešení a sportovním výzvám v horách a v lese už nestojí nic v ceste!

i. Pravidla pro provoz na pozemních komunikacích: Na všech trasách pro horskou cyklistiku platí pravidla pro provoz na pozemních komunikacích, která dodržujeme. Naše kolo musí být proto v bezvadném technickém stavu a musí být patricne vybaveno, tzn. brzdami, zvonkem, svetly. Horská kola tak jako tak kontrolujeme a udržujeme pravidelne.

 

5. Za obsah externích internetových stránek neprebíráme žádnou odpovednost; zejména neprijímáme žádnou odpovednost za jejich prohlášení a obsahy. Nemáme navíc žádný vliv na podobu a obsah stránek, na které se lze dostat z www.vyletyrakousko.cz pomocí hyperlinku nebo ze kterých je odkazováno pomocí hyperlinku na www.vyletyrakousko.cz. Neprobíhá prubežná kontrola stránek, na které se lze dostat z www.vyletyrakousko.cz pomocí hyperlinku nebo ze kterých je odkazováno pomocí hyperlinku na www.vyletyrakousko.cz. Obsah stránek, na které se lze dostat z www.vyletyrakousko.cz pomocí hyperlinku nebo ze kterých je odkazováno pomocí hyperlinku na www.vyletyrakousko.cz nepovažujeme za náš vlastní.

 

Vuci bloggerum

UPOZORNENÍ:

1. Všechny doporucené návrhy tras pro peší turistiku, walking, jízdu na kole, príp. na závodním kole, horskou cyklistiku, jízdu na motocyklu, jízdu na koni, lezení, beh na lyžích, túry na lyžích nebo se snežnicemi atd. jakož i ostatní údaje a informace jsou bezplatné. Neneseme za ne odpovednost, a to zejména za presnost informací, ani odpovednost za jakékoliv následky zpusobené využíváním vašeho návrhu tretí stranou (zejména uživateli této webové stránky). Vámi poskytnuté návrhy tras, stejne jako další údaje a informace nejsou z naší strany overovány.

Nemáme v úmyslu uzavrít smlouvu s osobami, které na této stránce prezentují návrhy tras ci jiné údaje a informace. V dusledku poskytnutí dat (informací) není mezi námi uzavrena žádná smlouva.

Doporucením návrhu trasy prebíráte zvláštní odpovednost vuci jiným sportovcum. Berte prosím tuto odpovednost vážne a popisujte váš návrh trasy s maximální peclivostí a podle nejlepšího vedomí a svedomí. 

 

2. Vaše návrhy tras proto musí obsahovat alespon tato kritéria, formulovaná jasným a jednoznacným zpusobem:

• Výchozí bod

• Podrobný popis trasy

• Vzdálenost/celková délka 

• Stupen obtížnosti

• Nebezpecná místa

• Prumerná doba jízdy

• Prevýšení

• Cílový bod

 

Pokud je to možné, uvedte navíc výškový profil.

 

3. Prezentací doporucení návrhu trasy z vaší strany nás poverujete k uložení vašeho návrhu trasy, príp. vašich údaju na naší webové stránce a k jejich trvalému zprístupnení tretím stranám, zvlášte uživatelum tohoto webu. Vyhrazujeme si právo kdykoli bez upozornení kvuli jakémukoli duvodu zcela nebo zcásti zablokovat nebo smazat vámi poskytnuté návrhy tras. Nevyplývají vám z toho žádné nároky jakéhokoli druhu.

Dekujeme za vaši ochotu!

 

4. Za obsah externích internetových stránek neprebíráme žádnou odpovednost; zejména neprijímáme žádnou odpovednost za jejich prohlášení a obsahy. Nemáme navíc žádný vliv na podobu a obsah stránek, na které se lze dostat z www.vyletyrakousko.cz pomocí hyperlinku nebo ze kterých je odkazováno pomocí hyperlinku na www.vyletyrakousko.cz. Neprobíhá prubežná kontrola stránek, na které se lze dostat z www.vyletyrakousko.cz pomocí hyperlinku nebo ze kterých je odkazováno pomocí hyperlinku na www.vyletyrakousko.cz. Obsah stránek, na které se lze dostat z www.vyletyrakousko.cz pomocí hyperlinku nebo ze kterých je odkazováno pomocí hyperlinku na www.vyletyrakousko.cz nepovažujeme za náš vlastní. 

Rad-Tour

Výchozí místo: Haibach ob der Donau

Délka trvání: 4h

Délka: 52.9 km

Výškové metry, nadmořská výška: 122m

Obtížnost:

Panoráma: